Welkom op mijn reisblog!

6 juni 2018 - Breda, Nederland

Nog maar een paar dagen en dan vliegen Vino, Laura, Michel en ik naar onze eerste reisbestemming; Mozambique!

Ik heb het altijd erg leuk gevonden om reisverhalen te lezen van vriendinnen. Nu ik zelf een tijdje naar het buitenland ga vind ik het leuk om jullie op deze manier af en toe op de hoogte te houden van mijn belevenissen.

Mocht je het leuk vinden af en toe iets te lezen, dan kun je er eventueel voor kiezen automatisch op de hoogte gehouden te worden van nieuwe reisverhalen en foto’s. door je aan te melden voor mijn mailinglijst.

Ik ga jullie allemaal enorm missen! Ik ga nu gauw de laatste dingen nog regelen voor vertrek!

1. Reislogger:
    6 juni 2018
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Anne v W:
    7 juni 2018
    Echt super tof dat je gaat Annemie. Ga onwijs genieten van alles. Het pad ontstaat door hem te gaan❤️

Leuk om je via deze weg te kunnen volgen :-D
  3. Eline:
    7 juni 2018
    Lieve kakebeeke,
    Super stoer dat je gaat. Je gaat vast heel veel moois meemaken en ga daar lekker van genieten. We gaan je natuurlijk wel ontzettend missen. Dikke kus van ons
  4. Paula:
    8 juni 2018
    Lieve Mie!
    Heel goeie reis en veel plezier met je avonturen, waar je ook bent! Pas goed op jezelf, een dikke tút!
    Geert en Paula
  5. Noelle:
    8 juni 2018
    Nog één nachtje slapen Annemie en dan losss .....
    Ontzettend super hartstikke veel genieten van alles wat je gaat zien en meemaken! Ik zal je missen, maar gelukkig kan ik je volgen. Go for it! xxx
  6. Heleen:
    11 juni 2018
    Lieve Annemie ,

Tof dat we je zo kunnen volgen op deze gave reis die je gaat maken.

Laat je raken van alles en iedereen die je tegenkomt. Ik geniet van de zijlijn met je mee.